Felanmälan

Problem med din bostad, lokal eller i de allmänna utrymmena? Gör en felanmälan så att vi kan åtgärda problemet.

Akuta fel

Vid akuta fel som kräver åtgärd direkt, vänd dig till kontoret på telefonnummer +46(0)455 – 828 00. Om kontoret har stängt kontaktar du jouren i Karlskrona på telefonnummer: +46(0)705-888 280 och i Karlshamn på +46(0)455-287 00.

Exempel på akuta fel är: stopp i avlopp med stigande vatten, strömavbrott med risk för personskada, krossade glasrutor, skador som kan innebära risk för personskador, vattenläckage, kyl, frys eller spis som är helt ur funktion. För övriga ärenden som inte är akuta, gör en felanmälan i formuläret nedan.

Kan du fixa felet själv?

Att fixa felet kan vara enklare än du tror. här hittar du nyttig information om hur du själv kan åtgärda fel i din lägenhet. Under Tips & Råd får du information om vad du kan åtgärda själv och hur du tar hand om din bostad.

Felanmälan direkt

Felanmälan som rör t.ex. din bostad eller lokal, allämnna utrymmen som du har tillgång till eller ditt bostadsområde görs i första hand via webben. Fyll i formuläret så hjälper vi dig så snart vi kan.

Vänligen fyll i alla uppgifter i formuläret

Ditt namn

Din e-post

Telefonnummer (gärna mobil)

Adress

Kontraktsnummer

Stad:

Beskriv felet

Godkänner ni att fastighetsskötaren får lov att använda huvudnyckel för att åtgärda problemet
 Huvudnyckel får användas Huvudnyckel får EJ användas

1-1=? 


Kundservice informerar



TROSSÖBOSTÄDER AB |TROSSÖFASTIGHETER AB | WÄMÖFASTIGHETER AB | PRIBO AB | JAFAST AB